Lp. |
USŁUGI ARCHIWIZACYJNE
|
CENA NETTO
|
1 |
Archiwizacja dokumentów - kategoria B - kompleksowe uporządkowanie dokumentów, wydzielenie dokumentacji do brakowania oraz stworzenie ewidencji elektronicznej spisów archiwum i brakowania
Archiwizacja dokumentów - kategoria A - kompleksowe uporządkowanie dokumentów razem z przygotowaniem wszystkich formalności i przekazaniem akt do Archiwum Państwowego
Wprowadzanie danych do komputera |
od 49 zł/mb*
od 800 zł/mb
od 0,25 zł /teczkę (rekord) |
2 |
Niszczenie dokumentów - fizyczne zniszczenie dokumentów w profesjonalnych maszynach niszczących zgodnie z obowiązującą europejską normą branżową DIN 66399, transport do niszczarni oraz wystawienie Certyfikatu Zniszczenia - niezależnie od ich ilości (przy archiwizacji dokumentów) Niszczenie dokumentów bez archiwizacji |
Bezpłatnie
wycena indywidualna |
3 |
PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW
W RAMACH USŁUGI: Udostępnianie dokumentacji - wyszukiwanie, fizyczne dostarczenie dokumentów do Klienta, odbiory, skanowanie (do 100 str. w miesiącu), obsługa mailowa i wszelkie inne czynności związane z obsługą dokumentów
Udostępnianie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentów znajdujących się na stanie Archiwum Depozytowego
Tworzenie i udostępnianie raportów o stanie archiwum Zleceniodawcy |
od 8 zł / mb
0 zł
0 zł |
4 | Normatywy kancelaryjno-archiwalne (Instrukcja Kancelaryjna, Instrukcja Archiwalna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt) |
cena ustalana indywidualnie |
5 |
Szkolenia archiwalne z zakresu obiegu dokumentów w firmie, zapoznanie uczestników z czynnościami kancelaryjnymi, posługiwania się Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, zasadami działania archiwum zakładowego, normatywów - praktyczne ich wykorzystanie, kwalifikacja i klasyfikacja akt, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych itp. (zakres szkolenia do ustalenia) |
cena ustalana indywidualnie |
|
|
od 45 zł/godz. (rozliczenie wg godzin lub innych kryteriów w zależności od wymogów Klienta) |
*metr bieżący dokumentów
W CELU UZYSKANIA DOKŁADNIEJSZEGO CENNIKA USŁUG I OFERTY PROSZĘ O KONTAKT
WYCENA JEST BEZPŁATNA I NIEZOBOWIĄZUJĄCA
W PRZYPADKU WIĘKSZEJ ILOŚCI DOKUMENTÓW LUB MATERIAŁÓW OFERUJEMY ZNIŻKI.
|
|
CENA NETTO |
1 |
Teczki bezkwasowe wiązane formatu A4 - atestowane, zgodne z zaleceniami Archiwów Państwowych |
1-499 szt. 500-999 szt. 1,70 zł/szt. 1000 szt. i więcej |
2 |
Pudła bezkwasowe z litej tektury do kat. A- atestowane, zgodne z zaleceniami Archiwów Państwowych |
1-299 szt. 300-999 szt. 1000 szt. i więcej |
3 |
Pudła archiwizacyjne na dokumenty z tektury falistej - archivebox 330x260x100 mm (długość/wysokość/szerokość) |
2 zł/szt. |
4 |
Pudła zbiorcze na dokumenty |
12 zł/szt. |
5 |
Klipsy archiwizacyjne na zaczepy |
35 zł/100 szt. |
6 |
Segregatory używane w bardzo dobrym stanie |
|
Transport segregatorów na terenie Warszawy przy zamówieniu minimum 100 szt. - gratis!
Transport pozostałych materiałów na terenie Warszawy przy zamówieniu o wartości minimum 100 zł. netto - gratis!
Dostawa segregatorów oraz materiałów w ilości poniżej 100 szt. lub pozostałych materiałów o wartości mniejszej niż 100 zł netto - 20 zł netto.
archiwizacja dokumentów warszawa archiwizowanie dokumentacji szkolenia archiwalne archiwistyczne przechowywanie przechowalnictwo instrukcja kancelaryjna rzeczowy wykaz akt normatywy kancelaryjne kancelaryjno-archiwalne archiwalna pudła teczki bezkwasowe firma archiwizacyjna wpisywanie wprowadzanie danych usługi archiwizacyjne warszawa materiały do archiwizacji klipsy obsługa archiwum niszczenie brakowanie skanowanie tanio niedrogo warszawa