Lp.

USŁUGI ARCHIWIZACYJNE

CENA NETTO

1

Archiwizacja dokumentów - kategoria B - kompleksowe uporządkowanie dokumentów, wydzielenie dokumentacji do brakowania oraz stworzenie ewidencji elektronicznej spisów archiwum i brakowania

 

Archiwizacja dokumentów - kategoria A - kompleksowe uporządkowanie dokumentów razem z przygotowaniem wszystkich formalności i przekazaniem akt do Archiwum Państwowego

  

Wprowadzanie danych do komputera
Akta osobowe

Dokumentacja techniczna

od 49 zł/mb* 

 



od 800 zł/mb

 

 

od 0,25 zł /teczkę (rekord)
cena zależna od złożoności wpisów

2

Niszczenie dokumentów - fizyczne zniszczenie dokumentów w profesjonalnych maszynach niszczących zgodnie z obowiązującą europejską normą branżową     DIN 66399, transport do niszczarni oraz wystawienie Certyfikatu Zniszczenia - niezależnie od ich ilości (przy archiwizacji dokumentów)

Niszczenie dokumentów bez archiwizacji 

Bezpłatnie 

 

 


 

wycena indywidualna

3

PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW
(wraz z kompleksową obsługą - nie ma żadnych dodatkowych kosztów)

 

W RAMACH USŁUGI: 

Udostępnianie dokumentacji - wyszukiwanie, fizyczne dostarczenie dokumentów do Klienta, odbiory, skanowanie (do 100 str. w miesiącu), obsługa mailowa i wszelkie inne czynności związane z obsługą dokumentów

 

Udostępnianie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentów znajdujących się na stanie Archiwum Depozytowego

 

Tworzenie i udostępnianie raportów o stanie archiwum Zleceniodawcy

od 8 zł / mb   
(cena ustalana indywidualnie a w przypadku większej ilości zniżki)

 

 

0 zł


 


 
0 zł

 

 

0 zł

4 Normatywy kancelaryjno-archiwalne
(Instrukcja Kancelaryjna, Instrukcja Archiwalna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt)

cena ustalana indywidualnie

5

Szkolenia archiwalne z zakresu obiegu dokumentów w firmie, zapoznanie uczestników z czynnościami kancelaryjnymi, posługiwania się Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, zasadami działania archiwum zakładowego, normatywów - praktyczne ich wykorzystanie, kwalifikacja i klasyfikacja akt, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych itp. (zakres szkolenia do ustalenia)

 

cena ustalana indywidualnie


6


Obsługa archiwum u klienta
- wycena usługi po konsultacji i ustaleniu zakresu potrzeb Klienta

od 45 zł/godz.
(rozliczenie wg
godzin lub innych
kryteriów
w zależności od
wymogów Klienta)

*metr bieżący dokumentów

 


W CELU UZYSKANIA DOKŁADNIEJSZEGO CENNIKA USŁUG I OFERTY PROSZĘ O KONTAKT

WYCENA JEST BEZPŁATNA I NIEZOBOWIĄZUJĄCA
W PRZYPADKU WIĘKSZEJ ILOŚCI DOKUMENTÓW LUB MATERIAŁÓW OFERUJEMY ZNIŻKI.

 

 

 


Lp.


MATERIAŁY ARCHIWIZACYJNE

 

CENA NETTO
(zależy od ilości)
(im więcej tym taniej)

1

 

Teczki bezkwasowe wiązane formatu A4 - atestowane, zgodne z zaleceniami Archiwów Państwowych
np. do kat. A, akt osobowych - regulowana grubość
320x250x35 mm (wysokość/szerokość/grubość)

1-499 szt.
2,1 zł/szt.


500-999 szt. 1,70 zł/szt.


1000 szt. i więcej
1,53 zł/szt.

2



Pudła bezkwasowe z litej tektury do kat. A- atestowane, zgodne z zaleceniami Archiwów Państwowych
350x260x110 mm (długość/wysokość/szerokość)
 

1-299 szt.
11,75 zł/szt.


300-999 szt.
9,4 zł/szt.


1000 szt. i więcej
7,95 zł/szt.

3

Pudła archiwizacyjne na dokumenty z tektury falistej - archivebox 330x260x100 mm (długość/wysokość/szerokość)

2 zł/szt.
(cena zależy od ilości)

4

Pudła zbiorcze na dokumenty
400x300x350 mm (długość/wysokość/szerokość)

12 zł/szt.
(cena zależy od ilości)

5

Klipsy archiwizacyjne na zaczepy
długość wąsa spinacza: 90 mm

35 zł/100 szt.

6

Segregatory używane w bardzo dobrym stanie
(różne kolory do wyboru)

Segregator Standardowy
Segregator Wąski




4 zł / szt.
2,8 zł / szt.
(PROMOCJA)

Transport segregatorów na terenie Warszawy przy zamówieniu minimum 100 szt. - gratis!

Transport pozostałych materiałów na terenie Warszawy przy zamówieniu o wartości minimum 100 zł. netto - gratis!

Dostawa segregatorów oraz materiałów w ilości poniżej 100 szt. lub pozostałych materiałów o wartości mniejszej niż 100 zł netto - 20 zł netto.

archiwizacja dokumentów warszawa archiwizowanie dokumentacji szkolenia archiwalne archiwistyczne przechowywanie przechowalnictwo instrukcja kancelaryjna rzeczowy wykaz akt normatywy kancelaryjne kancelaryjno-archiwalne archiwalna pudła teczki bezkwasowe firma archiwizacyjna wpisywanie wprowadzanie danych usługi archiwizacyjne warszawa materiały do archiwizacji klipsy obsługa archiwum niszczenie brakowanie skanowanie tanio niedrogo warszawa

KONTAKT
PRIME-PROGRESS
ul. Białowieska 14/18
04-063 Warszawa
tel: 883 066 070
e-mail: [email protected]
NIP: 1131931260
REGON: 142745141
CIEKAWOSTKI :)

PRIME-PROGRESS W LICZBACH:

  • Działamy na rynku od 14 lat i dostarczyliśmy usług setkom zadowolonych Klientów
  • ponad 61 000 metrów bieżących zarchiwizowanych i uporządkowanych dokumentów (kat. A i kat. B) (odległość od Pałacu Kultury do Płońska)
    (1 830 000
    kg. dokumentacji) 😳
  • ponad 25 000 metrów bieżących zniszczonych dokumentów
    (ok. 750 000 kg (750 ton papieru) tj. ciężar ok. 208 słoni 😮 )
  • Przeszkoliliśmy ponad 1 000 osób ze stosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych, archiwizacji dokumentów i obsługi archiwum
  • Ponad 500 Klientów z firm prywatnych i państwowych, fundacji, placówek oświatowych, jednostek budżetowych i innych...
  • Wysłaliśmy do Klientów ponad 55 000 kg (55 ton) materiałów archiwizacyjnych (teczki i pudła bezkwasowe, pudła do kat. B, pudła zbiorcze, klipsy archiwizacyjne, segregatory, itp... - jest to tyle co waży Boeing 737)